وقتــــــــــــــــــی ...
 
همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق
 
 
شنبه 23 / 8 / 1391برچسب:, :: 15:32 ::  نويسنده : پانيذ جوووون

 

عاشق اونیم که:

می تونه منو بخندونه

وقتـــــی

نمی خوام

حتی

لبخند بزنم...



نظرات شما عزیزان:

سعيد همسره فروغ
ساعت20:45---24 آبان 1391
عزيز با افتخار لينك شدي ميشه مارو هم به نام 2همنفس بلينكي

h-sh
ساعت15:31---24 آبان 1391
salam.web ghashangi dari mamnon ke be web man sar zadi

h-sh
ساعت15:30---24 آبان 1391
salam.web ghashangi dari mamnon ke be web man sar zadi

Pershia
ساعت12:43---24 آبان 1391
واییییییی چه وبلاگ جیگری.... خوشحالم که این وبلاگ رو پیدا کردم من به اسم ابری ترین عاشق لینکت کردم تو هم منو لینک کن

ali
ساعت22:28---23 آبان 1391
mer30 be man sar zadi mamnon vebe shoma ham aliye mofagh bashin.

miomio
ساعت20:27---23 آبان 1391
سلام پانيذ جان .
اومدم به وبت سر زدم .
دليل اينكه عشقولانه هستش چيه ؟
يادم رفت بگم ممنون به وبم سر زدي .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوست جوووونی های خودم پانیذجووون هستم چاکرهمتون هم هستم اگه دلتون خواست منو بلینکین!! بدون کامنت هم بیرون نرین!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق و آدرس nanaztarin-dokhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 510
بازدید کل : 91622
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics http://img4up.com/up2/12561251494672131940.swf کد موزیک می خوای؟